#16 woede, m’n kameraad

Oh woede, schaar je aan mijn kant
Word mijn vriend, mijn kameraad
Want ook al is er iets aan de hand
Ben je alleen echt krachtig met mij, want ik ben jouw maat

Zonder mij breng je louter pijn en verdriet
De omgeving vernietigen brengt geen echte rust
Schaar je bij mij en geniet de oplossingen die ik bied
Ik ben het water wat de brand blust

Nee je hoeft niet weg
Je hoeft echt niet te gaan
Je hebt kracht en passie die ik graag verleg
In de richting van Liefde, zonder dat wij in de weg gaan staan

Ja net als jij heb ik ook te leren
Over compassie, aanwezig zijn en mijn rol in het geheel
Maar die energie van jou kan ik echt waarderen
Binnen een samenwerking brengt hij ons en de wereld veel

Dus kom en geef nu je hand
Verzacht en doe niet alles alleen
Want anders sta je straks zielig aan de kant
Als ik het Al wat hulp verleen

Geboeid? Ontdek 45 dagen dichten

